Keen Games wypuściło dziś nową aktualizację ‚Back to the Shroud’ dla Enshrouded, dodając modyfikatory trudności, nowe przedmioty możliwe do stworzenia i wiele więcej. Oprócz trzech konfigurowalnych poziomów trudności, dodatkowej personalizacji postaci i nowych przedmiotów do wyświetlania broni i zbroi, deweloperzy także zareagowali na opinie graczy dotyczące balansowania walki i klas.
Cztery poziomy trudności mogą być dostosowane do preferencji gracza. Gracze mogą także tworzyć swoje własne tryby gry z 30 różnymi ustawieniami, w tym obrażenia wrogów, zdrowie bossów, zdolności gracza i wiele więcej. Istnieje także tryb głodowy, aby uczynić Enshrouded bardziej przypominającą grę survivalową. Poziomy trudności to:
– Domyślny: ten poziom trudności nadal jest obecny jako punkt odniesienia i byłby zalecanym ustawieniem dla nowych graczy.
– Odpoczynek: zmniejsza ilość wrogów i zapewnia więcej zasobów i łupów. Idealny tryb, jeśli bardziej interesuje cię budowanie baz i lekkie poszukiwania przygód.
– Trudny: zwiększa ilość wrogów i sprawia, że są oni bardziej agresywni, aby dać ci bardziej wymagające doświadczenie walki.
– Survival: dla tych, którzy szukają trochę karyzmy w postaci dodatkowych mechanik przetrwania na tle bardziej agresywnych wrogów.
Jeśli chodzi o personalizację postaci, aktualizacja Enshrouded pozwoli graczom wypróbować dodatkowe odcienie skóry, kolory oczu i opcje brwi, a także łatwo zmieniać zestawy zbroi i pokazywać je z bronią na manekinach i półkach. Keen Games także wysłuchali opinii społeczności i wprowadzili poprawki do blokowania i blokowania oraz bilansów klas wojownika i maga.
Menu zostały przeorganizowane, podobnie jak krawędzie świata i niektóre punkty ciekawości. Technologia FSR 3 została dodana dla poprawy wizualnej. Aby uzyskać bardziej szczegółowy opis wszystkich nowych funkcji i zmian, które pojawią się w trzeciej aktualizacji Enshrouded, odwiedź stronę z głosami uznania tutaj.
Jest także zupełnie nowy zwiastun podkreślający nowe funkcje, które możesz obejrzeć poniżej